0
Your Cart
0
Your Cart

Sık Sorulan Sorular

SSS

Ürünümün Taşı Düştü, Ne Yapmalıyım?

Ürününüzü, Fatura üzerinde yer alan adrese, Faturası ve varsa Garanti Belgesi ile birlikte gönderdiğiniz takdirde ürününüz incelenecek ve size bilgi verilecektir.

Satın Aldığım Yüzük Parmağımı Sıkıyor, Ne Yapmalıyım?

Ellerinizde dönemsel bir şişme sorunu yaşamıyorsanız ürününüzü faturası ile birlikte en yakın mağazamıza getirerek ölçünüzün doğru olup olmadığını kontrol ettirebilirsiniz. Hatalı ölçü alınmış veya parmak ölçünüz değişmiş ise ürününüzü yeniden sipariş vermelisiniz.

Ürünümün rengi değişti, ne yapmalıyım?

Ürününüzdeki renk değişikliğinin nedeni kullandığınız kimyasal malzemeler (kolonya, krem, sabun, aseton, parfüm vb.) olabilir. Tam olarak sorunun nereden kaynaklandığını bulabilmemiz ve çözüme ulaşmamız için ürününüzü faturası ile fatura üzerinde yer alan adrese gönderebilirsiniz. Gerekli araştırmalar yapılarak durum hakkında size detaylı bilgi verilecektir.

Ürünümün klipsi arızalı, ne yapmalıyım?

Tam olarak sorunun nereden kaynaklandığını bulabilmemiz ve çözüme ulaşmamız için ürününüzü faturası ile fatura üzerinde yer alan adrese gönderebilirsiniz. Gerekli araştırmalar yapılarak durum hakkında size detaylı bilgi verilecektir. Bilgilendirme sonrası onayınız alınarak, ürününüzün tamir ve bakımı yapılacaktır.

Ürünümde ezilmeler var, ne yapmalıyım?

Ürününüzü faturası ile fatura üzerinde yer alan adrese gönderebilirsiniz. Gerekli araştırmalar yapılarak durum hakkında size detaylı bilgi verilecektir. Bilgilendirme sonrası onayınız alınarak, ürününüzün tamir ve bakımı yapılacaktır.

Kolyemin zinciri koptu, ne yapmalıyım?

Ürününüzü faturası ile fatura üzerinde yer alan adrese gönderebilirsiniz. Gerekli araştırmalar yapılarak durum hakkında size detaylı bilgi verilecektir. Bilgilendirme sonrası onayınız alınarak, ürününüzün tamir ve bakımı yapılacaktır.

Ürün Faturasını veya Garanti Belgesini kaybettim, ne yapmalıyım?

Sipariş verdiğiniz isim ve iletişim bilgilerinizi lourenzaonline@gmail.com adresine göndermeniz durumunda, ilgili fatura örneği sizinle paylaşılacaktır.

Ürünümün tamiri merkeziniz yerine başka bir atölye tarafından yapıldı, ne yapmalıyım? Garantisi devam ediyor mu?

Ürünlerimiz fabrikamız dışında bir yerde bakım ve tamir yapıldığı takdirde garanti kapsamından çıkmaktadır. Ürününüzü faturası ile fatura üzerinde yer alan adrese göndermeniz durumunda gerekli araştırmalar yapılarak durum hakkında size detaylı bilgi verilecektir. Bilgilendirme sonrası onayınız alınarak, ürününüzün tamir ve bakımı yapılacaktır.

Aldığım ürün kusurlu çıktı ne yapmalıyım?

Ürününüzü faturası ile fatura üzerinde yer alan adrese göndermeniz durumunda gerekli araştırmalar yapılarak durum hakkında size detaylı bilgi verilecektir. Bilgilendirme sonrası onayınız alınarak, ürününüzün tamir ve bakımı ya da değişimi yapılacaktır.

Hediye olarak aldığım ürünü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Ürününüzü faturası ile fatura üzerinde yer alan adrese 14 gün içerisinde göndermeniz durumunda konu ile ilgili destek verebilmekteyiz.

Satın aldığım ürünü değiştirmek istiyorum ne yapabilirim?

Satın aldığınız ürün kullanılmadıysa ilk 14 gün içinde ürünün faturası ile birlikte mağazalarımıza başvurarak değişim talebinde bulunabilirsiniz.

Siparişimde adres değişikliği yapabilir miyim?

Siparişinizde adres değişikliği yapılabilmesi için siparişinizin henüz kargoya verilmemiş olması gerekmektedir. Kargoya verilen siparişlerde adres değişikliği yapılamamaktadır. Henüz kargoya verilmeyen siparişlerinizde yapılmasını istediğiniz adres değişikliği için; sipariş verilen mail adresi üzerinden lourenzaonline@gmail.com mail adresine talebinizi göndermenizi rica ederiz. Farklı mail adreslerinden gelen talepler, telefon veya sosyal medya üzerinden gelen talepler sipariş güvenliği sebebiyle işleme alınamamaktadır.